Er du vild med produkter der virker og elsker du lækkert sportstøj?

Så skal du prøve Stabilitys produkter! Moderne teknologi muliggør stor effekt.

www.stability-danmark.dk/

Vind i øvrigt Stabilitys nye hundetegns kæde og oplev selv effekten! Læs længere nede i teksten.

Så har Stability skabt endnu en succes! 

I juni måned sidste år mødte jeg første gang Stabilitys produkter da jeg fik deres armbånd. Det gjorde et kæmpe indtryk på både mig, min familie og de klienter som jeg præsenterede det for.

Vores effekt var mangeartede og gik lige fra følelsen af indre ro, til rygestop, sukkerstop, mindre temperament, til smertelindring, udrensning osv..

 Min skepsis var stor, men jeg måtte ”bøje mig i støvet”.

Effekten taler for sig selv, læs mere her i tidligere indlæg. https://jetteholm.wordpress.com/2011/05/31/412/

Nu kan du få en Stability halskæde – et unisex smykke.

Hundetegnet er lavet af rustfrit stål og hals kæden er en galvaniseret messing kæde, nikkel fri og antioxidant behandling, samt  et Bio keramisk materiale lavet af en blanding af mineraler og sjældne jord arter, som efter en særlig behandling er i stand til at optage energi fra lys og varme og udsender lange infrarøde stråler ved stuetemperatur.

Min oplevelse er at jeg får masser af energi!

Jeg oplever at kæden har en positiv effekt på den hoste jeg ellers var begyndt at have og så har jeg fået mega meget energi. Så meget at en af mine kolleger i går troede at jeg kaffe speedet.

Sportstøj og Stability.

Jeg har nu også kastet mig ud i at prøve deres kompressions strømper og en sports trøje. Med strømperne oplever jeg at mine fødder holder sig varme og mine ben føles lette – selv efter en hel dag med undervisning.  Det betyder meget for mig, da jeg ofte står op i mange timer.

Sports trøjen har jeg haft på til yoga og her oplever jeg en bedre varmefordeling. Desuden er tøjet i udsøgt kvalitet. Så jeg vil helt klart prøve flere ting fra kollektionen.

Du kan i øvrigt læse mere om teknologien bagprodukterne på www.stability-danmark.dk/

Er du interesseret i at vinde Stabilitys hundetegn så tilmeld dig som e-mail abonnent her på bloggen og du er automatisk med i alle lodtrækninger.

Besøg også Stabilitys hjemmeside og se alle de spændende produkter.

Det er helt sikkert noget du bare MÅ have med til skiferien. www.stability-danmark.dk/

Held og lykke, jeg håber for dig at du får samme glæde af Stabilitys produkter som jeg har.

Kærlige weekend hilsner fra

Jette

Om Jette Holm

Holistisk arbejdende terapeut, underviser og forfatter. Indehaver af Den Danske Skole for Komplementærterapi. Uddanner bl.a "Livsstilskonsulenter" og "Livsstilsterapeuter". Jeg har skrevet 14 bøger om personlig udvikling, om bla. personlighedtyper og krystaller. Jeg er 46 år, mor til Nikita på 6 og Niklas på 19. Derudover er jeg gift med Jacob, som jeg har Nikita sammen med og er tillige bonusmor til Josephine på 15 og Sebastian på 16.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , , , , , , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar