Nu kan alle meditere – og hvor som helst!

Det er ingen hemmelighed, at de fleste har svært ved at komme i gang med, endsige at opretholde, en meditations/mindfulness praksis.

Her findes en gedigen løsning. En super Mindfulness app af psykologen Jeppe Budde..

Tjek her;

https://itunes.apple.com/dk/app/imindfulness-mindfulness-meditation/id473747142?l=da&mt=8

iPhone-skærmbillede 2

Denne app er nem at bruge, Jeppe Budde har en dejlig stemme og så har du jo altid telefonen ved hånden.

Den indbyggede pause er essentiel.

Da jeg betragter meditation og mindfulness som et must, for at skabe balance og et godt afsæt, bliver de fleste der kommer i min praksis, præsenteret for denne app.

Det er et rigtig godt sted at starte, men også et godt sted at blive. jeg bruger selv denne app DAGLIGT!

Han mediterer på ”tønden” eller på gulvet på kontoret.

En af mine klienter fra IT branchen er blevet så ”afhængig” af denne app, at han ved kundemøder ude i byen, kan finde på at forlænge toiletbesøget, hvis mødet ligger, samtidig med tidspunktet for hans meditation. Så sætter han sig på tønden, sætter plugs i ørerne og sætter sin Imindfulness app på.

På kontoret sætter han sig på gulvet og tager sine 10-20 minutter.

Det gør hele forskellen. Prøv selv.

Nu er ferie meditationen sikret.

Du tager blot telefonen frem:-) og alle undskyldninger er forsvundet som dug for solen.

I dyb taknemmelighed til Jeppe Budde!

Kærlig hilsen og god fornøjelse og god weekend til alle.

Jette

Om Jette Holm

Holistisk arbejdende terapeut, underviser og forfatter. Indehaver af Den Danske Skole for Komplementærterapi. Uddanner bl.a "Livsstilskonsulenter" og "Livsstilsterapeuter". Jeg har skrevet 14 bøger om personlig udvikling, om bla. personlighedtyper og krystaller. Jeg er 46 år, mor til Nikita på 6 og Niklas på 19. Derudover er jeg gift med Jacob, som jeg har Nikita sammen med og er tillige bonusmor til Josephine på 15 og Sebastian på 16.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar