Er du en ivrig idræts udøver? Døjer du med sport skader eller andre former for muskelgener og infiltrationer?

Jeg vil gerne dele en god oplevelse med jer om et produkt  det virker, er nemt at bruge og til at betale. (forhandlerens link står nederst i teksten)

Fit plastre – energiplastre til musklerne.

Fit plaster

For et halvt år siden blev jeg tilbudt at afprøve Fit Plastre. Plastrene er i stand til at bortlede ophobede affaldsstoffer. Derfor er de meget effektive mod muskelspændinger, infiltrationer og inflammationer.

Jeg oplevede hurtigt resultater!

  •  En tilbagevendende smerte ved løb forsvandt.
  • En stiv nakke grundet forkert sovestilling fik jeg bugt med.
  • En danseskade i muskler, jeg ikke anede jeg havde, forsvandt.
  • Til ømme muskler efter have arbejde m.v.

Derfor har jeg altid nogle plastre i tasken..

Læs hvad nogle af mine klienter har kunnet berette om brugen af Fit plastre.

  • De ivrige løbere fortæller; At de kan undgå pauser ved overbelastnings skader såfremt de bruger plastrene. (Det samme gælder for flere fodboldspillere som jeg har haft i konsultationen).
  • En tennis spiller jeg kender har sin nøsforsyning af Fit plastre.
  • En frisør fortæller at hun kan undgå smertedæmpende medicin og håndtere sine ømme skuldre og arme ved brug af plastrene.
  • En kollega der arbejder med massage terapi fortæller at resultaterne kommer hurtigere når hun efter endt massage sætter plaster på.
  • En ven fortalte at det hjalp på smerter ved hans musearm.

Hvor placerer du plastrene;

Der hvor du har brug for en øget blodgennemstrømning, har muskelspændinger, infiltrationer eller inflammationer sætter du plastret. Området vil ilte bedre og affaldsstofferne blive leddet væk via kroppens naturlige udrensning.

Det gør Fit plastrene;

  • Forbedrer musklernes præstationevne gennem en forøget blodgennemstrømning.
  • Forbedrer leddenes elasticitet og herved at optimere de atletiske præstationer.
  • Forbedre balanceevnen i både statisk og dynamisk tilstand under aktiviteten, så fald og ulykker kan undgås.
  • Forbedrer fjernelsen af mælkesyre, hvilket således reducerer oplevelsen af ubehag og tunghed i arme og ben.
  • Forbedrer den fysiologiske genoprettelse af musklernes velbefindende efter overdrevne arbejdsbyrder og oxidativ stress.
  • Lette ubehag i muskler og knogler grundet gentagne tilfælde af vævsacidose ved overbebyrdelse af muskelfibrene.

En pakke koster 199,-kr. og hvert plaster har en virketid på 5 dage.

Fit plastrene er i samme kategori de Stability armbånd som jeg tidligere har skrevet om. Tjek også blogindlæg her, https://jetteholm.wordpress.com/2011/05/31/412/

Det firma her kan altså noget – der virker.:-)

Læs mere om produkter og firma på; 

http://stability-danmark.dk/produkt/fit-plaster/

Kærlig hilsen og rigtig god fornøjelse fra

Jette

Om Jette Holm

Holistisk arbejdende terapeut, underviser og forfatter. Indehaver af Den Danske Skole for Komplementærterapi. Uddanner bl.a "Livsstilskonsulenter" og "Livsstilsterapeuter". Jeg har skrevet 14 bøger om personlig udvikling, om bla. personlighedtyper og krystaller. Jeg er 46 år, mor til Nikita på 6 og Niklas på 19. Derudover er jeg gift med Jacob, som jeg har Nikita sammen med og er tillige bonusmor til Josephine på 15 og Sebastian på 16.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , , , , , , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar