Dagens energi boost!

Jeg er hjemvendt fra Paradis.

Ferien er ovre og jeg er startet på job igen. Det var
fantastisk at være på ferie og fantastisk at komme på job.

En af de helt store glæder ved ferien var, erkendelsen af
alle de holistiske super redskaber som jeg har til rådighed. Der er så
mange forskellige redskaber, at jeg kan møde et utal af udfordringer med
matchende selvhjælpsredskaber Det gør at jeg føler mig rig og privilegeret.

Her er nogen af de holistiske super redskaber som jeg med
stor glæde og taknemmelighed anvendte;
Homøopati
Da min datter var ved at få blærebetændelse
Daglig meditation
Mens jeg så ud over alperne, og blev fyldt med ro og styrke.
Kosttilskud
Som boostede os inden vi skulle vandre i alperne.
Den grønne te som mit eftermiddags kick
Urtete til fordøjelsen Da den anderledes mad
satte maven på prøve.
Røgelse på hotellet så der kom til at dufte godt
og blev en stemning som vi ønskede.
TFT ( tankefelteterapi) da jeg var ved at dø af skræk over den mega
høje lift vi kørte i.
Krystaller og aura soma til selvhealing
Bachs Nødhjælps dråber i akutte situationer
Arnika salve, ved slag, små rifter og insektbid
Lækre badeprodukter med æteriske olier som
påvirkede humøret, efter valg af olier.

Og sådan kunne jeg blive ved!
Tusind tak til universet og naturen!

Har du ligesom mine klienter og kursister lyst til at kunne anvende denne viden og holsitisk super redskaber, så følg med her på bloggen og læs i næste uge om hvad det er vi særlig kan her på skolen.

Jeg vil fremover være på bloggen minimum 2 x om ugen.
Tirsdag og fredag er de sikre blog dage.

Du kan sikre dig, at du ALTID ved når der er aktivitet på
bloggen.

Gå ind under E-mail abonnement og skriv din e-mail
adresse. Så får du automatisk en mail når jeg er på bloggen.

Efter jeg er kommet hjem har der nærmest været en stime
af kvinder i min konsultation, som har svært ved at blive gravide. Læs i næste
blog, hvad det problem kan handle om og hvad du kan gøre.

 

Om Jette Holm

Holistisk arbejdende terapeut, underviser og forfatter. Indehaver af Den Danske Skole for Komplementærterapi. Uddanner bl.a "Livsstilskonsulenter" og "Livsstilsterapeuter". Jeg har skrevet 14 bøger om personlig udvikling, om bla. personlighedtyper og krystaller. Jeg er 46 år, mor til Nikita på 6 og Niklas på 19. Derudover er jeg gift med Jacob, som jeg har Nikita sammen med og er tillige bonusmor til Josephine på 15 og Sebastian på 16.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , , , , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Dagens energi boost!

  1. Velkommen tilbage 🙂

Skriv en kommentar