De-stress og wauv effekt!

Kineserne har altså haft forbindelse til ”noget større”
dengang de kortlagde meridianerne og opfandt akupunkturen. Wauu hvor det
rykker!

Jeg har netop afholdt akupunktur kursus for en gruppe
søde mennesker på Holistisk Institut. Fokus var øreakupunktur og NADA metoden.
NADA står for National Acupuncture Detoxification Association.

NADA metoden bruges særlig ved misbrug, abstinensbehandling, stress og psykiatriske symptomer.

Vi oplever alle at ”gå død for energi”

Det kan ske efter langvarig stress, sygdom, sorg o.a. Det
er som om kroppen løber tør for benzin. Og så det er altså en gave at få lov til at ”tænde lyset i folks øjne igen” og selv opleve hvordan energien på ny kan flyde frit, vha.
akupunktur metoder.

Hun bliver som et Duracell batteri

En af dem jeg har uddannet bliver som et Duracell batteri
når hun har fået behandling. Det er samme effekt flere af mine klienter går efter når de
kommer hos mig. Det at, blive tanket op igen.

Vi igangsætter kroppens eget selvhelbredende potentiale.  

Kroppen er så viseligt indrettet og balancen genoprettes. I nogle af mit livs sværeste stunder har denne akupunktur metode været min vej tilbage til mod, styrke, overskud, livslyst og energi. Derfor sørger jeg også for at få akupunktur en gang om ugen.

Er du blevet inspireret til at prøve en behandling eller
vil vide mere om kurset, så ring på telefon 3332 3514 eller kontakt mig på jette@jetteholm.dk

Kærlig hilsen

Jette

 

Om Jette Holm

Holistisk arbejdende terapeut, underviser og forfatter. Indehaver af Den Danske Skole for Komplementærterapi. Uddanner bl.a "Livsstilskonsulenter" og "Livsstilsterapeuter". Jeg har skrevet 14 bøger om personlig udvikling, om bla. personlighedtyper og krystaller. Jeg er 46 år, mor til Nikita på 6 og Niklas på 19. Derudover er jeg gift med Jacob, som jeg har Nikita sammen med og er tillige bonusmor til Josephine på 15 og Sebastian på 16.
Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

10 svar til De-stress og wauv effekt!

  1. Bettina siger:

    Jeg har selv prøvet stress behandlingen hos Jette Holm flere gange – det kan varmt anbefales! Man når helt ned i omdrejninger både fysisk og mentalt – og efter den helt fantastisk behagelig behandling er man fyldt op med energi og fokus – igen. Sådan!

  2. Det er mig der er Duracel batteriet;-) Så jeg er stor fan af øre akupunktur. Elsker bare at blive ladet op med nåle. Det er et af de bedste reskaber jeg har. Jeg kan varmt anbefalde en behandling, hvis du har været langtids syg, stresset el bare vil forkæle din krop. Som Ole Henriksen ville sige I LOVE IT

  3. Marianne Bastue siger:

    …. And I Love it too 😉 tak for et fuldstændig vidunderligt kursus!

    Det er intet mindre end fantastisk hvad de små nåle kan udløse af mirakler. Jeg har også flere gange været under Jettes kyndige nåle, og det har en en ubeskrivelig effekt…. Jeg er dybt taknemmelig over selv at have lært dette håndværk, og jeg glæder mig til at arbejde endnu mere med med øreakupunktur og NADA fremover.

    Stik stik og kærlige hilsner fra en begejstret Marianne 🙂

  4. kim petersen siger:

    Jeg er helt enig med de andre 😉 Smiler….
    Men det jeg synes er allermest fascinerende er at se de menneskers ansigt jeg har behandlet, før og især efter.
    Det er som om at strygejernet har været på arbejde efter en behandling, og de resultater akupunkturen kan give er fantastiske.
    En af mine klienter har fået reduceret sin psoreasis betragteligt ved hjælp af nålene, en dreng på 11 år med kraftig allergi blev reduceret kraftigt med nåle på en koloni-tur, så øjnene ikke var røde mere , ikke kløede og næsen stoppede med at løbe på 15 min.

    Jeg er ikke i tvivl, det er et super redskab og kineserne havde og har fat i den lange ende, når vi snakker forebyggelse.

    Kh Kim.

  5. Mia Rindom siger:

    Kan varmt anbefale det. Har fået det flere gange når jeg har været hos Jette. Jette kan se det på mig vær gang, og det er såååååå skønt, at ligge på briksen og modtage energi…
    Så tvivl ikke, hop op på briksen og få ny energi…
    Glæder mig allerede til næste gang…
    Og mens jeg er her, vil jeg godt takke Jette for den skønne person hun er…
    Jette har forandret mit liv til det positive… Er dig dybt taknemmelig Jette…
    Jeg er taknemmelig for du er i mit liv…
    Tak for dig…
    KNUS OG SMIL
    Mia

  6. jensverden siger:

    Jeg fandt lige den her på en psykologs hjemmeside: psykisksundhed.dk
    Hvad er stress, stress symptomer og stressbehandling med mindfulness meditation , jeg tror det kan være noget relevant.

Skriv en kommentar